مشتریان نیروی حیاتی هر شرکتی هستند و به دست آوردن رضایت آنها از مهمترین اهداف شرکت ها می باشد. در این راستا مدیران ارشد شرکت فیام صنعت به خوبی می دانند موفقیت آنها در دستیابی به اهداف کلان شرکت، به جلب رضایت مشتریان وابسته است. لازم است در شرکت، سیستمی برای شناسایی، جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود، تا بتوان روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نمود . که در این راستا اقدام به ایجاد واحد ارتباط با مشتری نمودند تا بتواند از طریق کانال های گوناگون با مشتریان محترم شرکت فیام صنعت ارتباط دو سویه برقرار نمایند.
فهرست برخی ازمشتریان شرکت به شرح زیر می باشد:
مطالب پیشنهادی:
بانکها و موسسات مالی و اعتباری
بیمارستانها و مراکز خدمات درمانی
بیمارستان خاتم الانبیا (ص)
بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی پیامبران
بیمارستان بین المللی تبریز
بیمارستان بین المللی قائم
مرکز قلب و عروق شهید رجایی
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد
دانشگاهها و پژوهشکدهها
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
دانشگاه جامع علمی – کاربردی
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد ورامین
شرکتها، سازمانها و موسسات دولتی
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
IPCO
مركز تحقيقات موتور ايران خودرو
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای
PEDEC
شرکت مهندسی و توسعه نفت
کارخانجات صنعتی و تولیدی
سیمکات
شرکت تولیدی سیم و کابل تبریز